Altid 100% gratis fragt i Danmark - og i hele Europa!

Hjælp (oftest stillede spørgsmål)

 

Besilling & levering

Jeg vil gerne købe en terrassevarmer - hvordan gør jeg det?

Det er nemt! Klik blot på det produkt, du vil købe, og tryk på den grønne "Tilføj til kurv" -knap. Når produktet er lagt i din kurv, vil du automatisk se kurven komme til syne i din højre side.

Fra kurven kan du fortsætte til checkout, hvor du indtaster dine personlige oplysninger, leveringsadresse m.m. for til sidst, at vælge betalingsmetode. Når du er færdig, og du godkender din ordre, vil du modtage en ordrebekræftelse på mail.

Hvad koster fragt hos jer?

Ingenting, Nothing - Nada, det er gratis! Vi går ind for prisgennemsigtighed, og vi ved, hvor irriterende det er at lægge et produkt i kurven, og først når du kommer til checkout ser du, at prisen pludselig er en anden. Derfor tilbyder vi 100% gratis levering i Europa. For mere information om levering, se venligst vores Bestilling & leveringsside.

Hvis jeg bestiller i dag, hvornår modtager jeg så min Pitley terrassevarmer?

Det korte svar er: hurtigt!. Vi har et godt samarbejde med UPS, og de bestræber sig altid på at levere din nye terrassevarmer hurtigst muligt. For mere information om levering, se venligst vores Bestilling & leveringsside.

Sender I til hele verden?

Ja, vi sender til adresser i hele verden. Hvis du bor udenfor Europa koster fragt 150 kr.

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Vi modtager betaling fra følgende betalingskort: Mastercard, VISA (VISA-Dankort) og American Express. Vi accepterer også PayPal og Apple Pay.

Returnering

Kan jeg bytte mit købte Pitley produkt til et andet?

Ja - selvfølgelig kan du det. Den nemmeste måde at gøre dette på, er at returnere dit ubrugte produkt til os og foretage et nyt køb. Vi vil sørge for at refundere dig det fulde beløb for det returnerede produkt, så snart vi modtager det tilbage.

Hvor lang er min fortrydelsesret?

Du kan returnere dit Pitley produkt inden 30 hverdage. Du skal blot sende det retur i samme stand, som du modtog det i, samt i original emballage.

Min terrassevarmer er gået i stykker, hvad gør jeg?

Send os en e-mail på support@pitley.com med en forklaring på fejlen. Du må meget gerne inkludere et billede af fejlen, hvis muligt. Vi vil sørge for at hjælpe dig og bytte produktet, hvis det er kvalificeret til det.

Hvilken adresse skal jeg sende produktet retur til?

Alle produkter skal sendes til:
Pitley
Nistedvej 21
DK-5270 Odense N
Danmark

Betaler I for returfragten?

Du skal selv afholde udgiften for returforsendelsen. Hvis du ønsker at bytte dit købte produkt med en anden model, sender vi det ombyttede produkt til dig fragtfrit.

 

Kundeservice

Jeg vil gerne i kontakt med jer - hvordan gør jeg det?

Du er altid velkommen til at kontakte os. Du kan sende os en e-mail på support@pitley.com og vi svarer så hurtigt som muligt. For andre kontaktkanaler, se venligst vores Kontakt

Hvor hurtigt svarer I en e-mail?

Vi opfordrer dig til at kontakte os via e-mail, da vi bekræfter din henvendelse med det samme, så du kan være sikker på at din forespørgsel er blevet godt modtaget hos os.

Vi bestræber os på, at svare dig så hurtigt som muligt, og du kan normalt forvente at få svar inden for 24 timer, og ofte endnu hurtigere. Send os en e-mail på support@pitley.com.

Er I at finde på de sociale medier?

Ja - vi er på Facebook, LinkedIn og Instagram, og du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte os via disse medier.

Hvor lang garanti er der på jeres terrassevarmere?

Der er 24 måneders reklamationsret på alle Pitley produkter.

Fejlfinding

Min infrarøde terrassevarmer kan ikke tænde?

Vi ved, at du har været der, men for at være sikker skal du kontrollere, at stikket er korrekt sat til stikkontakten, og strømmen er tændt. Kontroller også, at terrassevarmeren er tændt med tænd / sluk-knappen på varmeren. Hvis dette ikke løser problemet, bedes du kontakte os ved at sende os en e-mail på support@pitley.com

Hvordan monterer jeg en terrassevarmer korrekt?

Montering er meget nemt, og du kan montere terrassevarmeren på stort set alle vægge, hegn eller tagudhæng. For instruktioner, download venligst vores brugsanvisning fra vores produkt-support side

Min terrassevarmer fungerer ikke med den medfølgende fjernbetjening?

Normalt skyldes dette, at batterierne i fjernbetjeningen er flade eller ikke installeret korrekt. Hvis dette ikke løser problemet, kan du se vores produkt-support side.

Hvor kan jeg finde information omkring funktionaliteterne på min terrassevarmer?

Se vores product-support side - her kan du finde information og instruktioner på din købte terrassevarmer.


Har du stadig ikke fået svar?

Kontakt os