Altid 100% gratis fragt i Danmark - og i hele Europa!

Returnering

 

Returnering og tilbagebetaling kan kun udstedes for produkter købt direkte på et Pitley website.
Alle andre returneringer og tilbagebetalinger skal foretages hos den pågældende forhandler, hvor produktet er købt.

 

Hvis du ønsker at returnere dit Pitley-produkt, skal du returnere det inden for 30 arbejdsdage fra den dag du modtog produktet (se returadresse nederst på denne side).

Du skal betale fragtomkostningerne for retur eller ombytning af dit produkt. Forsendelsesomkostningerne kan ikke refunderes. Hvis du ønsker at ombytte dit produkt, betaler vi fragtomkostninger, når vi sender det nye ombyttede produkt til dig.

Vi sender dig en e-mail så snart din returnering eller ombytning er blevet behandlet af vores lager. Der kan gå op til 28 dage med behandlingen af din returnering og/eller ombytning. Alle tilbagebetalinger sker tilbage til det betalingskort, der blev brugt til at betale for den oprindelige ordre.

Når en ordre sendes tilbage, kan du hjælpe os ved at inkludere det ordrenummer, den vedrører, og om du ønsker at fortryde dit køb eller om du ønsker en ombytning til en anden model . Uden disse oplysninger har vi ikke mulighed for, at behandle din forespørgsel.

Returnering af defekte produkter

Alle terrassevarmere leveres med en reklamationsperiode på 24 måneder   fra købsdatoen. Dette dækker elektriske defekter. Reklamationsretten dækker ikke funktionsfejl, som følge af ulykker eller uagtsomhed.

Returnering og ombytning kan og vil kun blive behandlet, når du medsender en kopi af din kvittering / købsbevis. Alle varer vil blive inspiceret, når de modtages retur, skulle en vare mod forventning være i uacceptabel stand, vil den blive returneret.

Returneringsadresse

Alle returneringer og ombytninger skal sendes til:

Pitley ApS
Nistedvej 21
DK-5270 Odense N
Danmark

CVR: 37813834